ÁRAK

Free modulok
200 db bizonylat /év
alatt
Pro modulok
200 db bizonylat /év
felett
Okos-Számla: Mini ingyenes ingyenes funkció lista
Okos-Készlet: Mini ingyenes ingyenes funkció lista
Okos-Számla és Készlet: Mini ingyenes 24 000 Ft + áfa / év funkció lista
Okos-Számla ingyenes 12 000 Ft + áfa / év funkció lista
Okos-Készlet ingyenes 24 000 Ft + áfa / év funkció lista
Okos-Pénztár ingyenes 12 000 Ft + áfa / év funkció lista
Okos-CRM ingyenes 12 000 Ft + áfa / év funkció lista
Okos-Számla és CRM ingyenes 24 000 Ft + áfa / év funkció lista
Okos-Számla és Pénztár ingyenes 24 000 Ft + áfa / év funkció lista
Okos-Számla és Készlet ingyenes 36 000 Ft + áfa / év funkció lista
Okos-Ügyvitel ingyenes 60 000 Ft + áfa / év funkció lista

A MEGVÁSÁROLT PROGRAMOK ÁRA TARTALMAZZA AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI TANÁCSADÁST IS (TELEFONON, E-MAILEN)

ShopRenter webáruház szinkron*
UNAS webáruház szinkron*
  20 000 Ft + áfa / db
20 000 Ft + áfa / db
ismertető
ismertető
Az első hónap ingyenes próbaüzem! Elégedettség esetén a második hónapban fizetendő az egyszeri bekötési díj
*Következő termékekhez rendelhető: Okos-Ügyvitel, Okos-Számla és Készlet, Okos-Számla és Crm, Okos-Számla és Pénztár (A szinkron folyamat díja, csupán egy egyszeri bekötési díj, mely tartalmazza a termék adatok importálását és a ShopRenter webáruház összekötését az Okos-szoftverekkel)
Okos-Számla esetén a bekötési díjon felül fizetendő 12 000 Ft + áfa /év üzemeltetési díj (csak és kizárólag az Okos-Számla Pro esetén fizetendő havi díj)

  • Szolgáltatás ingyenesen használható, ha az elmúlt 365 napban kevesebb, mint 200 db bizonylat került kiállításra: Részletes leírás
  • Bizonylatszám meghatározásánál a modulokban kiállítható, iktatható valamennyi bizonylatot összegzünk
  • Program verziók közötti váltás bármikor lehetséges az Okos-Ügyvitel főképernyőjén egy kattintással
  • Meglévő terméklistát és ügyféllistát díjmentesen importálunk programváltás esetén
  • ShopRenter szinkron folyamatokat használó referencia webáruházak: Referenciák
  • NONPROFIT szervezetek számára teljesen díjmentes: Részletes leírás

     

     

     
    Kiegészítő információk
    • Korlátlan felhasználó
    • Törvényi előírásoknak megfelelő automatikus frissítések (hibajavítások)
    • Automatikus adatbázis mentés (nincs szükség rendszergazdai szolgáltatásra az adatbázis mentéshez)
    • Telepítés nélkül futtatható Google Chrome böngészőből, hálózatos használat (nem kell beruházni egy új szerver számítógépre)
    • Számla és készlet bizonylatok esetén 8 év bizonylat megőrzést vállalunk
    • Egyéb bizonylatok esetén 3 év bizonylat megőrzést vállalunk
    • Rendelhető telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat

    Váltson az elsők között: üzleti alkalmazások akár 70-80%-a pár éven belül a felhőbe költözik