OKOS-ÜGYVITEL VERZIÓ TÁJÉKOZTATÓ

2017 ÁPRILISI FRISSÍTÉS

2017. áprilisi verzió fejlesztésének a főbb irányvonala a pénzügyi modult érintette, így mind a számla kiegyenlítések mind az egyéb pénzügyi folyamatok nyilvántartása teljes körűen megoldott az Okos-Ügyvitelben. Egyszerűsítettük a számlák kiegyenlítését, valamint ehhez kapcsolódóan elkészült egy vevő-szállító folyószámla kimutatás is, ahol tételesen láthatóak a számlák és a hozzá kapcsolódó kiegyenlítő bizonylatok is.

Eredménykimutatás – egy kattintással összegezzük vállalkozását

Az Okos-Ügyvitel modult tovább fejlesztettük, így minden információt összesítve a program előállít egy EREDMÉNYKIMUTATÁST a vezetői döntéseket támogatva! Csak egy kattintás és látjuk a teljes árbevételt, az árbevételhez kapcsolódó ELÁBÉ-t, ennek megfelelően az árrés adatokat, a profitot, továbbá a kimutatásban összegezzük az egyéb költségeket, így a program kimutatja a végső eredményt pénzforgalmi szemléletben!

Főbb fejlesztések
  • Bizonylat listák – új gyors szűrő panel
  • Vezetői kimutatások – új gyors elérés
  • Rendezetlen számlák – csoportos és részkiegyenlítések
  • Egyéb pénzügyi költségek nyilvántartása – Kiadások
  • Fizetési felszólítások frissítése
  • Vevő-szállító folyószámla kimutatás
  • Eredménykimutatás az Okos-Ügyvitelben
  •  

    Eredménykimutatás

    Mostantól minden információt összesít az Okos-Ügyvitel, így egy mozdulattal lekérhető bármelyik cég működésének eredményessége! Az eredménykimutatás csak és kizárólag az Okos-Ügyvitel (ERP) modulban érhető el. Amennyiben érdeklődne a funkció iránt, keresse ügyfélszolgálatunkat!

    • Az eredménykimutatás tetszőleges termék kategória csoportra összesíti az árbevételt, mind a számlák, mind a nyugták alapján, továbbá külön összegezi a termékek és szolgáltatások árbevételét
    • Az árbevétel csoporthoz kapcsolódóan megjelenítjük a hozzá tartozó ELÁBÉ értékét, így látható lesz a csoportonkénti árrés (profit), mind értékben, mind százalékban
    • Az eredménykimutatás jelenleg forintosítva érhető el, azaz minden devizás bizonylat forintosított értéke kerül összegzésre
    • Bankba és pénztárba iktatott pénzmozgások bevételeit-költségeit a Pénzügyi bevétel és Pénzügyi kiadások alatt összesítjük
    • A bejövő számlák költségei alatt kerül kimutatásra tételesen minden olyan tétel, mely a termék adatlapon szolgáltatás, vagy költség típusba került beállításra
    • Pénzügy menüpont alól elérhető a KIADÁSOK menüpont, melyben az egyéb pénzügyi kiadások is iktathatóak egyszerűen (pl: tao utalás, bér ktg. stb.), így ezen pénzügyi költségek is megjelenhetnek az eredménykimutatásban
    • Az eredménykimutatás a Pénzügy / Kimutatások / Eredménykimutatás menüpont alól, vagy a Vezetői információk / Eredménykimutatás menüpont alól érhető el, de csak és kizárólag az Okos-Ügyvitel program verzióban
    • Az eredménykimutatás lekérdezési jogosultsága beállítható a Felhasználók jogosultság beállítása ablakon
    EREDMÉNYKIMUTATÁS MINTA:
    Eredménykimutatás

     

    Számlák csoportos és részkiegyenlítése

    Rendezetlen számlák listájában mostantól csoportos kiegyenlítésre is van lehetőség! Pénzügy modullal rendelkező felhasználók számára pedig a teljes kiegyenlítés mellett elérhető a számlák részkiegyenlítése is! Továbbá a számlák kiegyenlítésének folyamatát egyszerűsítettük a bankban és pénztárban, hogy a számlák kiegyenlítése még kényelmesebb legyen!

    • A rendezetlen számlák listájában elérhető a csoportos teljes kiegyenlítéskezelés (SHIFT és CTRL gombok segítségével lehet több számlát kijelölni)
    • A rendezetlen számla lista alap szűrési értéke a rendezetlen státusz, így a kiegyenlített számlák csak akkor jelennek meg a listában, ha a bal oldalt található gyors szűrő panelből a kiegyenlített számlákat választjuk
    • Pénzügyi modullal rendelkezelő felhasználók számára most már nem csak Bankból, vagy Pénztárból lehet kiegyenlíteni a számlákat, hanem egyszerűen a Pénzügy / Rendezetlen számlák menüpont alól is, akár részkiegyenlítés rögzítésével is
    • Bankkivonaton és Pénztárbizonylaton is elérhető a csoportos számla kiegyenlítés, valamint egyszerűsítésre került a számla kiválasztás funkció
    • Pénzügyi modul esetén a részkiegyenlítések megjelennek mind a Rendezetlen számlák menüpontban a számla kiválasztásával, vagy a Pénzügy / Kimutatások / Vevő-Szállító analitika lekérdezésével, ahol tételesen látható, hogy melyik számlához, melyik kiegyenlítési bizonylat tartozik
    • Pénzügyi modullal nem rendelkező programverzióban csak teljes kiegyenlítésre van lehetőség, de itt is elérhető a csoportos számla kijelölés a kiegyenlítések művelethez

     

    Egyéb pénzügyi költségek nyilvántartása

    A bejövő számla költségnyilvántartás mostantól kiegészíthető a Pénzügy / Kiadások menüpontban iktatható egyéb pénzügyi költségek iktatásával.

    • Itt olyan költségek is iktathatóak, melyek nem kapcsolódnak feltétlen számlákhoz, így akár bérköltséget, tao utalást is rögzíthetünk. Az iktatott költségek megjelennek a Vezetői információk / Eredménykimutatás-ban is
    • Költség iktatáshoz csak meg kell adnunk a kiadás jogcímét és az összegét (például Bérleti díj, 50 000 Ft)
    • Ha a bejövő költség számlákat inkább pénzforgalmi szemléletben szeretnénk nyilvántartani, akkor erre ad egy egyszerű, könnyen kezelhető felületet a Pénzügy / Kiadások menüpont, ahol minden egyéb nem áru beszerzéshez kapcsolódó költség tételesen nyilvántartható
    • A Kiadások menüpontban iktatott tételek jogosultsága külön beállítható a Felhasználói jogosultságok alatt, és minden tétel bármikor szerkeszthető, módosítható, törölhető

     

    Bizonylat listák – új gyors szűrő panel

    Minden lista tartalmaz egy alapértelmezett lista szűrést mostantól. Ennek megfelelően csak az aktuális tárgyévi bizonylatokat látjuk, melyet egy kattintással módosíthatunk a bal oldali szűrő panelre kattintva. A korábbi lista szűrő ablak természetesen továbbra is elérhető marad, ez csak egy plusz kényelmi funkció.

    • Minden bizonylatlistán elérhető bal oldalt egy Lista szűrő panel, mely előre beállított szűrési opciókat tartalmaz
    • A lista szűrő panelre kattintva, csak bekúszik a szűrő panel, ahol egy kattintással választhatunk a szűrési feltételekből
    • Ha a lista szűrő panelen pedig rákattintunk a >> gombra, akkor a szűrő panel fixálódik bal oldalt a lista nézetben

    gyorsszuro_aktiv

    gyorsszuro_nemaktiv

     

    További fejlesztések

    • A vezetői jelentésekhez kapcsolódó kimutatások mostantól egy legördülő menüből is kiválaszthatóak közvetlenül
    • Fizetési felszólítás nyomtatvány frissítve lett és a fizetési felszólításon megjelenő sablon szöveg teljes egészében már szerkeszthető a felső és alsó megjegyzés részeként
    • Bejövő rendelésekhez 2 új nyomtatási nézet (beszerzési ár megjelenítése és angol nyelvű megrendelőlap)

    vezetoi_kimutatasok

     

    Várható fejlesztések

     

  • Nyomtatási folyamatok optimalizálása
  • E-számlázás
  • Mobilra optimalizált megjelenés
  •  

    Korábbi kiemelt fejlesztések

     

  • WebApi kapcsolat külső webáruházakhoz
  • Árlistás árak kezelése
  • Új termékek importálása, módosítása importból
  • Raktári bevét importálása, árlistás árak importálása
  • Pénztárjelentés készítése a házipénztár programban
  • UNAS webáruház szinkron
  • Bizonylatok távnyomtatása
  • Munkaállomás korlátozás
  • További eladási árak/devizás árlisták
  • Jogosultság kezelés
  • Árukísérő nyomtatása blokk nyomtatóra – bolti értékesítés
  • Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás NAV rendeletnek megfelelően
  • Leltározási funkció
  • Egyedi listanézetek mentése
  • ShopRenter webáruház szinkron
  • Takarékos nyomtatási bizonylat kép számlán, szállítólevelen, és raktári bevét, kivét bizonylaton
  • Bolti értékesítések támogatása: értékesítési kosár
  • Készpénzes számlákhoz automatikus pénztárbizonylat generálása
  • Raktári átadás nyilvántartása
  • Raktárankénti készletérték kimutatás
  • Adott időszaki készletérték lekérdezése
  • Felhasználóhoz beállítható alapértelmezett bizonylat tömbök
  • Bejövő számla és megrendelés bizonylat másolása
  • Számlák átadása RLB 60 és UNIT ERP könyvelési rendszerek felé
  •  

    Archívum

    2016 novemberi verzió leírás megtekintéséhez kattintson ide
    2016 novemberi verzió

    2016. novemberi verzióval elkészült az Okos-Ügyvitel WEBAPI alkalmazása, így a jövőben már nem csak a ShopRenter és az UNAS webáruház motorral lehet szinkronizálni a megrendeléseket és raktárkészletet, hanem bármilyen egyedi webáruházzal megvalósítható a kapcsolat!

    Főbb fejlesztések
  • Okos-Ügyvitel és egyedi webáruházak kapcsolata a WEBAPI alkalmazáson keresztül (egyedi egyeztetést igényel)
  • Bizonylat tömbönként beállítható alapértelmezett alsó megjegyzés
  • Bolti értékesítési modul – Értékesítési kosár tovább fejlesztése
  • Árlistás árak használata az árajánlatokon is alkalmazható
  • Bizonylatok másolása az árajánlaton és szállítólevélen is elérhető mostantól
  • Új termék létrehozása meglévő alapján – termék másolat létrehozása
  •  

    Bolti értékesítési modul – Értékesítési kosár – Új funkciók

    Értékesítés / Értékesítési kosár használata meggyorsítja az értékesítési folyamatokat, mivel mind vonalkód leolvasóval, mind gyors kereséssel, vagy termék kategória szűréssel lehet a termékeket a kosárba helyezni és a kosár tartalmát lehet értékesíteni.

    • Nyugta, számla és szállítólevél után, már kiállítható megrendelés, árajánlat, raktári kivét bizonylat is, melyek a Küldés gomb alól érhetőek el a Kosár tételei felett
    • Egységes kedvezmény adható minden tételre, azaz a kosárba helyezés előtt megadható az értékesítés kedvezményes mértéke %-ban, így minden kosárba helyezett termék alapértelmezett kedvezménye lesz (a felajánlott kedvezmény a kosár tétel ablakban felülbírálható, bármelyik tétel esetén)
    • A számla és nyugta készítése a kosár ablakon külön gombot kapott
    • Nyugta bizonylat tömbhöz beállítható, hogy melyik nyomtatási kép legyen az alapértelmezett a programban, azaz az A4-es nyugta, vagy a blokk nyomtatóra optimalizált árukísérő, nyomtatódjon-e automatikusan
    • Értékesítési kosár, ahogy eddig is csak az Okos-Ügyvitelből érhető el
    • Értékesítési kosár használatát mindenkinek ajánljuk, akinek fontos az értékesítések még gyorsabb bizonylatolása, valamint a nyugtás értékesítés kifejezetten hasznos minden online pénztárgéppel rendelkező kereskedő számára, hogy a raktárkészlet és a készlet fogyás automatikusan legyen nyilvántartva az ügyviteli rendszerben
    ÉRTÉKESÍTÉSI KOSÁR HASZNÉLATA:   Elolvasom

     

    Okos-Ügyvitel összekötése egyedi webáruházakkal

    Jelenlegi fejlesztés jelentősen bővíti az eddigi webáruház kapcsolatokat, ugyanis mostantól nem csak a ShopRenter és az UNAS webáruházakat tudjuk összekapcsolni az Okos-Ügyvitellel, hanem igény esetén bármilyen webáruház motort futtató áruház összeköthető programunkkal

    • Megrendelések azonnali, hatékony feldolgozását az automatikus megrendelés letöltés biztosítja
    • Megrendelések letöltésével létrejönnek az Okos-Ügyvitelben a megrendelés törzsadatai, mint ügyfelek, fizetési módok stb.
    • A megrendelések foglalják az Okos-Ügyvitelben a készletet, így a nyitott megrendelések kihatnak az aktuális készlet kimutatásokra is
    • Megrendelés szükség esetén módosítható, melyből egy kattintással készíthetünk számlát, így a megrendelés ‘nyitott’ státusza ‘eladva’ státuszba kerül
    • Raktári készlet változások visszakerülnek a webáruházba, így azok mutathatják az aktuális raktárkészletet is
    • Webáruház raktárkészlete akkor is precíz lesz, ha van külön bolti kiskereskedelmi értékesítés, vagy egyéb számlázás, hisz a raktárkészlet szinkronja teljesen automatikusan fut
    LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA:   ➤ Érdekel

     

    Új árajánlat, új szállítólevél, új termék meglévő alapján
    • Árajánlatok listájából a Műveletek menüpont alól elérhető az árajánlat másolása funkció, így egy már kiállított árajánlat alapján, annak másolataként egy kattintással hozhatunk létre az eredetivel mindenben megegyező árajánlatot. Az új árajánlat az árajánlat szerkesztő ablakon tetszőlegesen módosítható az eredetitől eltérően.
    • Szállítólevelek listájában a Műveletek menüpontból érhető el a Szállítólevél másolat létrehozása, így meglévő szállítólevél alapján hozhatunk létre új szállítólevelet
    • Törzsadatok / Termékek listájában a Műveletek menüpontból már lehetőség van új terméket létrehozni egy meglévő termék alapján annak másolataként, természetesen az új termék adatai a szerkesztő ablakon szabadon szerkeszthető még a létrehozása előtt

     

    Árlistás árak használata árajánlatokon
    • Árajánlatok esetén is lehet használni a további eladási árakat – árlistás árakat
    • Árajánlat létrehozásánál a Termék választásnál már a Kedvezmények fül alatt kiválasztható a termékhez tartozó árlista
    ÁRLISTÁS ÁRAK BEÁLLÍTÁSA:   Elolvasom

     

    Alsó megjegyzések bizonylat tömbönként

    Minden bizonylat ablakon található bizonylat megjegyzései fül, melyből sablon szerint választhatóak a megjegyzések, de mostantól már bizonylat tömb választásával automatizálható az alsó megjegyzés szövege

    • Több telephely, több értékesítési profil kapcsán felmerül, hogy a bizonylatokon, számlákon, megrendeléseken az adott értékesítési projekthez kapcsolódó alsó megjegyzések kerüljenek
    • Törzsadatok / Bizonylat tömbök listájából bármelyik bizonylat tömbhöz kiválasztható a hozzá tartozó alapértelmezett alsó megjegyzés

    2016 augusztusi verzió leírás megtekintéséhez kattintson ide
    2016 augusztusi verzió

    2016. augusztusi verzióval elkészült az Okos-Ügyvitel import funkcióinak módosítása, tovább fejlesztése és kiegészítése!

    Főbb fejlesztések
  • Ügyfelek importálása
  • Új termékek importálása fájlból (Import)
  • Termékek módosítása fájlból (Export-Import)
  • Árlistás árak importálása
  • Raktári bevét import
  •  

    Általános tájékoztató az import műveletekhez
    • Importálni csak CSV fájlból lehet (excel táblázatot CSV formátumként kell elmentenünk)
    • Minden importfájl fejléccel kell, hogy rendelkezzen (a fejléc elnevezések megegyeznek a program listákban található fejléc megnevezésekkel)
    • Oszlopok sorrendje tetszőleges lehet
    • A kötelező jellegű oszlopok kivételével bármelyik oszlop kihagyható a CSV fájlból
    Ügyfelek importálása
    • A művelettel új ügyfeleket lehet felvenni az ügyfél törzsbe egy külső fájlból
    • A fájl kiterjesztése kötelezően CSV kell legyen
    • Kötelező adatok: Ügyfél neve
    • Kötelező adatokon felül tetszőlegesen megadhatóak az ügyfelekhez tartozó kiegészítő adatok
    • A CSV fájl fejlécében a Törzsadatok / Ügyfelek listájában megjelenő oszlopelnevezéseknek kell szerepelniük
    • MINTA FÁJL LETÖLTÉSE

    Import indítása
    • Törzsadatok / Ügyfelek listája / Műveletek / Új ügyfelek importálása fájlból (Import)
    • Import fájl kiválasztása

     

    Új termékek importálása fájlból (Import)
    • A művelettel új termékeket lehet felvenni a termék törzsbe egy külső fájlból
    • A fájl kiterjesztése kötelezően CSV kell legyen
    • A termék listában található valamennyi oszlop importálható
    • Kötelező adatok: Termék neve, Mennyiségi egység, Áfa kulcs, Termék típus
    • Kötelező adatokon felül tetszőlegesen megadhatóak a termékekhez tartozó kiegészítő adatok
    • A CSV fájl fejlécében a Törzsadatok / Termékek listájában megjelenő oszlopelnevezéseknek kell szerepelniük
    • Törzsadatok azonosítása: (áfa kulcs, mennyiségi egység, termék kategória stb.) a törzsadatok megnevezése alapján történik az egyértelmű azonosítás (áfa kulcs esetén az áfa kulcs rövid elnevezése is)
    • Nettó eladási egységár megadása esetén az áfa kulcs alapján számítódik a Bruttó eladási egységár
    • Bruttó eladási egységár megadása esetén az áfa kulcs alapján számítódik a Nettó eladási egységár
    • Nettó és bruttó eladási egységár megadása esetén a fájlban szereplő adatok importálódnak (2 tizedes pontossággal)
    • MINTA FÁJL LETÖLTÉSE

    Import indítása
    • Törzsadatok / Termékek listája / Műveletek / Új termékek importálása fájlból (Import)
    • Import fájl kiválasztása
    Termékek módosítása fájlból (Export-Import)
    • A művelettel a már meglévő termékek adatait szerkeszthetjük
    • Exportáljuk ki a termékek teljes, vagy szűrt listáját: Törzsadatok / Termékek / Export
    • Excel táblázatban módosítsuk le a kívánt adatokat (Eladási ár, beszállító stb.)
    • Importáljuk vissza a CSV formátumú excel fájlt és automatikusan módosításra kerülnek a listában szereplő termékek
    • A CSV fájl fejlécében a Törzsadatok / Termékek listájában megjelenő oszlopelnevezéseknek kell szerepelniük
    • Termék azonosítása: Termék kód / Termék név alapján
    • MINTA FÁJL LETÖLTÉSE

    Import indítása
    • Törzsadatok / Termékek listája / Műveletek / Termékek módosítása fájlból (Export-Import)
    • Import fájl kiválasztása
    Árlistás árak importálása
    • A művelettel a termékek árlistás árait tudjuk importálni, vagy a meglévő árlistás árakat módosítani
    • A művelet indításához kell, hogy rendelkezzünk árlistával
    • Árlisták beállítása

    • Az árlistás árak exportálása után, a módosított árakat tartalmazó CSV fájlt is vissza lehet importálni, így módosítva az árlistás árakat
    • Termék azonosítása: Termék kód / Termék név alapján
    • Árlista azonosítása: árlista megnevezése alapján
    • A CSV fájl fejlécében az Árlistás árak listájában megjelenő oszlopelnevezéseknek kell szerepelniük
    • MINTA FÁJL LETÖLTÉSE

    Import indítása
    • Törzsadatok / Termékek listája / Árlisták / Műveletek / Árlistás árak importálása
    • Import fájl kiválasztása
    Raktári bevét import
    • A művelettel árubeszerzés esetén Raktári bevét bizonylatot lehet generálni egy CSV fájl alapján (excel fájlból)
    • A művelettel minden új termék esetén megadható a nyitó készlet egy CSV fájlból (ha most állnak át az Okos-Ügyvitelre, vagy csak új termék lista érkezett)
    • Termék azonosítása: Vonalkód / Termék kód / Termék név alapján
    • Ha a beszerzésenként importáljuk a raktári beszerzéseket, úgy egy kattintással Bejövő számlát is készíthetünk
    • A CSV fájl fejlécében a Raktári bevét tételeinek listájában szereplő oszlopelnevezéseknek kell szerepelniük
    • Raktári bevét importálásánál minimálisan a termék azonosításra és a beszerzendő mennyiség megadására van szükség, így a CSV fájlnak elegendő például egy vonalkódot és mennyiséget, vagy termék kódot és mennyiésget tartalmaznia
    • Ha a raktári bevét esetén nem adjuk meg a raktárat, áfa kulcsot, mennyiségi egységet, vagy akár a beszerzési árat, úgy az import a Termék adatlapjáról fogja beolvasni a megfelelő adatokat
    • RAKTÁRI BEVÉT MAXIMÁLIS ADATAI – MINTA FÁJL LETÖLTÉSE

      RAKTÁRI BEVÉT MINIMÁLIS ADATAI – MINTA FÁJL LETÖLTÉSE

    Import indítása
    • Készletek / Raktári bevét / Műveletek / Raktári bevét importálása fájlból
    • Import fájl kiválasztása

    2016 májusi verzió leírás megtekintéséhez kattintson ide
    2016 májusi verzió

    2016. májusi verzióval elkészült többek között a házipénztár programban a pénztárjelentés és egyben a pénztárzárás funkció, így a házipénztárak nyilvántartása teljes körűen megoldott az Okos-Pénztárban!

    Főbb fejlesztések
  • Pénztárjelentés
  • Pénztár zárás
  • Pénztárbizonylat / Pénztárjelentés törlése
  • Forintos pénztárbizonylatok automatikus 5 Ft-os kerekítése
  • Bizonylat ablakok méretezése
  • Bizonylatokon szereplő megjegyzés szövegek formázása
  • Jogosultsági beállítások bővítése
  •  

    Pénztárjelentés készítése a házipénztár programban

    A kiállított bevételi és kiadási pénztárbizonylatokról készíthető mostantól egy komplett pénztárjelentés a záró pénzkészlet címletezésével együtt pénztáranként. A pénztárjelentés tetszőleges időszakra szólhat, így lehet napi, heti, havi pénztárjelentést is kiállítani a házipénztárban.
     

  • Új pénztárjelentés kiállítása
  • Pénzügy / Pénztárjelentés menüpont alatt kérhető le a pénztárjelentések listája

    • Pénztárjelentések listájában kattintson az Új tétel gombra
    • A megjelenő pénzátjelentés ablakban válassza ki a pénztárat és állítsa be a pénztárjelentés záró dáumát (A pénztárjelentést pénztáranként kell elkészíteni! A pénztárjelntés kezdő dátuma automatikusan az utolsó pénztár jelentés záródátuma utáni első nap lesz!)
    • A záró pénzkészlet automatikusan is címletezhető a ‘Címlet generálás’ gombbal, így a program autimatikusan beállítja a záró pénzkészletnek megfelelően egy címletezést a pénztárjelenéshez
    • A címletezés manuálisan is beállítható a ‘Darab’ oszlopban a pénzkészlet valós címleteinek rögzítésével, ennek megfelelően a pénztárjelentésen megjelenít a program pénztár hiányt, vagy pénztár többletet
    • Nyomtatási sablon fülön a ‘PÉNZÁTJELENTÉSEN SZEREPLŐ ALSÓ MEGJEGYZÉS’ blokkban tetszőleges szöveg tartalom (formázottan) rögzíthető, mely a pénztárjelentés nyomtatási képén is megjelenik
    • Pénztárjelentések listájából a kiválasztott pénztárjelentés nyomtatható, a Nyomtatás ikonra kattintva: Pénztárjelentés minta
    • A pénztárjelentés a kiválasztott pénztár alapján automatikusan kap bizonylatszámot PJ előtaggal kiválasztott pénztári előtag megöröklésével együtt, így garantálva a pénztárankénti pénztárjelentések egyedi sorszámozását

     

  • Pénztárzárás
  • Bármely pénztár zárható a pénztárjelentés készítésével egyidejűleg! Azaz a pénztár jelentés elkészítésével a kiválasztott pénztár lezárható a pénztárjelentésben beállított időszakra vonatkozóan!

    • Pénztárjelentéssel lezárt pénztárbizonylat szerkesztésre megnyitható, de nem módosítható
    • Pénztárjelentéssel lezárt pénztárbizonylaton szereplő tétel nem törölhető, nem módosítható
    • Pénztárjelentéssel lezárt pénztárbizonylatra további új tétel nem rögzíthető
    • Pénztárjelentéssel lezárt pénztárbizonylat nem rontható
    • Pénztárjelentéssel lezárt pénztárbizonylat nem törölhető
    • Pénztárbizonylatok listájában piros színnel jelennek meg azon pénztárbizonylat sorszámok, melyek pénztárjelentéshez tartoznak
    • Pénztárbizonylatok listájában elérhető a ‘Pénztárjelentés’ nevű oszlop, melyben látható, hogy az adott pénztárbizonylat, mely pénztárjelentéshez kapcsolódik

     

  • Pénztárbizonylat / Pénztárjelentés törlése
    • Pénztárjelentés alapértelmezetten nem törölhető a szigorú sorszámozás miatt, viszont a program megengedi a pénztárankénti utolsó pénztárjelentés törlését
    • Pénztárbizonylat eddig nem volt töröhető a programban, csak rontható, mostantól viszont a pénztárankénti utolsó pénztárbizonylat törölhető

     

  • Forintos pénztárbizonylatok automatikus 5 Ft-os kerekítése
  • Forintos pénztárbizonylat rögzítése esetén a program automatikusan beszúr egy új tételt a pénztárbizonylatra, ‘Kerekítési nyereség’ vagy ‘Kerekítési veszteség’ megjelölésével, így a pénztárbizonylatok mostantól minden esetben ’0 Ft’-ra vagy ’5 Ft’-ra fognak végződni a törvénylieg előírt kerekítési szabályoknak megfelelően

    Pénztárbizonylat minta

     

  • Bizonylat ablakok méretezése
  • Bizonylat ablakok átméretezhetőek mind szélességben, mind hosszában, ami automatikusan el is mentődik az adott felhasználónál az adott munkaállomáson. Így az utoljára beállított méretezés szerint fog megjelenni például a számla ablak. Nagyobb méretbeállítás ellenére, ha a bizonylat ablakot legközelebb egy kisebb felbontású laptopon tennénk meg, a bizonylat ablak mérete igazodik a képernyő nagyságához, így minden esetben látszódni fog a teljes bizonylat ablak.

     

  • Bizonylatokon szereplő megjegyzés szövegek formázása
  • Mostantól a bizonylat ablakokon található megjegyzés szövegek egy toolbar segítségével kényelmesen formázhatóak, ugyanúgy ahogy bármilyen szövegszerkesztő programban ez megszokott dolog, mint például a MS Word-ben, vagy az Open Office-ban.

    szovegformazas
     

  • Jogosultsági beállítások bővítése
  • Jogosultságnál külön beállítható a törlés funkció tiltása a következő esetekben:

    • Ügyfelek törlésének tiltása
    • Termékek törlésének tiltása
    • Pénztárbizonylatok törlésének tiltása
    • Pénztárjelentés törlésének tiltása

    2016 áprilisi verzió leírás megtekintéséhez kattintson ide

    2016 áprilisi verzió

    2016. áprilisi verzióval a számlákat, megrendeléseket, árajánlatokat, szállítóleveleket távnyomtatással (e-mailen) továbbíthatja a vevő részére egy gombnyomással PDF formátumban!

    Főbb fejlesztések
  • Távnyomtatás
  • UNAS webáruház szinkron
  •  

    Távnyomtatás

    Távnyomtatás segítségével egy kattintással továbbíthatjuk a kiállított bizonylatot a vevő részére, legyen szó számláról, megrendelésről, árajánlatról, vagy szállítólevélről. Spórolja meg a postázási költségeket és sorbanállást!

    • Álljon rá a kiválasztott bizonylatra (számla, megrendelés, árajánlat, szállítólevél)
    • Válassza ki a Műveletek / Távnyomtatás funkciót
    • A program automatikusan betölti a vevő e-mail címét az ügyfél törzsből, mely kézzel is beállítható
    • Válasszon ki egy e-mail sablont
    • Nyomtatás gombra kattintva e-mailen továbbítjuk csatolt PDF fájlként a kijelölt bizonylatot a címzettnek
    Beállítások
    • Nincs szükség semmilyen beállításra a programban, minden e-mail a noreply@okosugyvitel.hu e-mail címről lesz kiküldve
    • E-mail feladójaként a Törzsadatok / Cégadatok / Cég neve mezőben megadott név fog megjelenni
    • Válaszlevél esetén a levelező rendszerek nem a küldő e-mail címet fogják beállítani (noreply@okosugyvitel.hu), hanem a Törzsadatok / Cégadatok / E-mail cím mezőben tárolt hivatalos email címet
    • Csatolt bizonylatok elnevezése: “küldő cég neve – bizonylat sorszáma” pl.: NetSoft Informatika Kft. – SZ00012/2016
    • Ha kiválaszt egy ügyintézőt, akkor a program címzetthez automatikusan beállítja az ügyintéző emailcímét (ha olyan ügyinrézőt választunk, akinek nincs email címe, úgy a program beállítja az ügyfél adatlapján tárolt email címet)
    Makrók használata

    Használhat beépített makrókat a távnyomtatás során, így részletes adatokat adhat meg automatikusan az e-mail tartalmában, vagy akár tárgy mezőben is:

    {$ugyintezo} – Ügyintéző mezőben szereplő név
    {$ugyfel} – Ügyfél mezőben szereplő név
    {$bizonylatszam} – A kijelölt és egyben a távnyomtatott bizonylat sorszáma
    {$brutto} {$penznem} – A bruttó végösszeg pénznemmel együtt
    {$kelte} – A bizonylat kelte dátuma
    {$fizhat} – A bizonylat fizetési határideje, érvényesség
    {$cegnev} – A küldő cég neve (aláíráshoz)
    {$email} – A küldő cég e-mail címe (aláíráshoz)
    {$telefon} – A küldő cég telefonszáma (aláíráshoz)
    {$web} – A küldő cég weboldala (aláíráshoz)

    Tippek
    • Sablonban létre hozhat fizetési emlékeztetőt / fizetési felszólítást, így a bizonylat ismételt elküldésével, könnyedén felhívhatja a vevő figyelmét a bizonylat pénzügyi rendezésére
    • Sablonhoz állítsa be a központ e-mail címét titkos másolatba, így minden Távnyomtatott bizonylatról menni fog egy másolat az iroda központi levelezésébe is
    Számla távnyomtatása

     
    Részletes általános ismertető
    Távnyomtatás az Okos-Ügyvitelben
    Tévhitek a számlák nyomtatási példányszámával kapcsolatban

     

    UNAS webáruház szinkron

    Elkészült az Okos-Ügyvitel és az UNAS webáruház közötti ügyviteli folyamatok szinkronizálása, így minden megrendelés automatikusan letöltésre kerül az UNAS webáruházból az Okos-Ügyvitelbe, a raktári készlet adatok szinkronizálása mellett!

    Részletes leírás a szinkron folyamatokról: http://okosugyvitel.hu/unas-webaruhaz-szinkron/

    2016 márciusi verzió leírás megtekintéséhez kattintson ide

    2016 márciusi verzió

    2016. márciusi verzió kiadásával az online szoftverek biztonságában egyedülálló szintre léptünk!
    Felhasználónként szabályozható, hogy az adott felhasználó CSAK és kizárólag engedélyezett eszközről (számítógép, laptop, táblagép, okostelefon) léphessen be a programba!

    Főbb fejlesztések
  • Adatbiztonság – Munkaállomás korlátozás
  • További eladási árak/árlisták/devizás eladási árak kezelése
  • Százalékos kedvezmény ügyfélkategóriához
  • FIFO mínuszos készletek optimalizálás
  • Mennyiségi kimutatások optimalizálása
  • Lista frissítések
  •  

  • Adatbiztonság felsőfokon
  • Az új funkcióval felhasználónként szabályozható, hogy az adott felhasználó CSAK és kizárólag engedélyezett eszközről (számítógép, laptop, táblagép, okostelefon) léphessen be a programba!

    Törzsadatok / Felhasználók menüpont alatt 2 fontos beállítási lehetőség jelent meg:
    - Törzsadatok / Felhasználók listája “Munkaállomás engedélyezése” menüpont
    - Felhasználó adatai szerkesztésénél megadható a “Munkaállomás korlátozás” funkció

    A funkció használatával a rendszer figyeli, hogy a felhasználó, CSAK ENGEDÉLYEZETT eszközökről léphet be! Azaz, ha a felhasználó egy olyan munkaállomásról próbálna belépni, amit nem adtunk hozzá a “Munkaállomás engedélyezése” menüpontnál, a rendszer figyelmeztető üzenetet fog adni a belépésnél, hogy az adott munkaállomás nincs engedélyezve, így korlátozva a program teljes használatát! Munkaállomásként kell értelmezni minden olyan eszközt, mellyel beléphetnek a programba, azaz legyen szó asztali számítógépről, laptopról, okostelefonról, vagy tabletről.

    Mik az előnyei az új biztonsági funkciónak?
    Egyrészt, korlátozhatjuk a felhasználók hozzáférést a programhoz: azaz, ha csak az irodai gépet engedélyezzük használatra, úgy a felhasználók az otthoni számítógépükről már nem fognak hozzáférni a teljes ügyviteli adatbázishoz! Ugyanakkor például, ha hozzáférést adunk egy céges okostelefonhoz, akkor arról mindig lehet használni a programot.

    Másrészt nagyon fontos, hogy ha saját magunk számára szeretnénk biztonságosabbá tenni a rendszert, csak az általunk használt eszközről fogjuk tudni használni az ügyviteli programot, így illetéktelenek hiába szerenék meg a belépéshez szükséges e-mail és jelszó párost!

     

  • További eladási árak / árlisták / devizás eladási árak kezelése
  • Egy termék alapértelmezett forintos eladási árán túl további korlátlan eladási árat lehet hozzáadni a termékhez, így kialakíthatóak további árlisták, vagy devizás árak is.

    1. lépés
    A terméktörzsben a további árak kezelése csak azután jelenik meg ha a Törzsadatok / Cégadatok / Beállítások fül alatt beállítjuk, hogy a további árak esetén nettó, vagy bruttó egységárat kezelünk!

    A beállítás után a Törzsadatok / Termékek listáját lekérve a termékek listájában megjelenik az “Árlisták” menüpont, melyből lekérhetjük az Árlistákat, illetve a termékek árlistás árait is. A termékek szerkesztésénél továbbá megjelenik egy új fül a “További árak” menüpont.

    2. lépés
    Új eladási ár létrehozásához, létre kell hoznunk egy új árlsitát, melyben a következő adatok rögzíthetőek:

    • árlista neve (pl.: viszonteladói ár, nagyker ár, eurós árlista)
    • árlista devizaneme (Forint, Euró stb.)
    • használatban (be-kikapcsolás segítségével könnyedén aktívvá, inaktívvá tehetünk egy árlistát)
    • érvényesség kezdete-érvényesség vége dátum (ha egy árlista csak egy adott időszakban érvényes, akkor az is megadható)
    • kedvezmény (ez egy kényelmi fuknció, a forintos alapárból számol %-os kedvezményt a termék normál eladási árából, ha az árlista devizaneme forint természetesen)

    3. lépés
    Be kell állítanunk a termék árlistás árát, mely 2 helyen is elérhető:
    - Termék szerkesztésénél “További árak” fül alatt
    - “Törzsadatok / Termékek / Árlisták / Termékek árlistás árai” listában

    4. lépés
    Opcionálisan megadható egy ügyfélhez tartozó árlista:
    Tözsadatok / Ügyfelek szerkesztésénél a Kategóriák fül alatt megjelent egy új kategória, az Árlista kategória. Ennek megfelelően bármely ügyfélhez rendelhető, egy árlista, így ha az adott ügyfél például viszonteladó és létrehozunk egy új viszonteladói árlistát a termékeinkre, akkor minden értékesítésnél, alapból ezt a viszonteladó árat fogja felkínálni a program, az ügyfél árlistás árkategóriájának megfelelően.

    5. lépés
    Árlista kezelés / árlista választás a bizonylatokon

    Árlista a következő bizonylatokon választható: számla, megrendelés, szállítólevél, raktári kivét

    Forintos bizonylat esetén:

    • árlista csak a forint devizanemben tárolt árlistákat mutatja
    • árlistás árak közül szabadon választható tetszőleges árlista a “Kedvezmények” fül alatt
    • amennyiben a bizonylaton szereplő ügyfélhez hozzárendeltünk egy árlistát, úgy ezt az árlistát a rendszer alapból felajánlja (pl.: Ha a vevő viszonteladó és a viszonteladói árlistát is hozzárendeljük az ügyfélhez, a termék választás után automatikusan beállításra kerül eladási egységárként a viszonteladói ár. Árlista kiválasztásánál a rendszer figyeli, hogy az adott árlista használatban van-e, illetve figyeli az árlistánál megadott érvényességi időszakot is!

    Devizás bizonylat esetén:
    A fentiek működéséhez képest annyiban tér el, hogy ha egy terméknek létrehozunk egy devizás árat pl. eurós árat, úgy a program eurós bizonylat rögzítése esetén alapból felajánlja az ELSŐ eurós árlistás árat, melyet megadtunk a termékhez. Azaz a termék alapértelmezett eurós eladási egységára, az első euróban megadott árlistás ár lesz.

     

  • Százalékos kedvezmény ügyfélkategóriához
  • Törzsadatok / Ügyfelek menüpontban az ügyféltörzs szerkesztésénél található Kategóriák menüpont alatt az 1.-es ügyfélkategória szerkesztésénél megadható egy %-os kedvezmény felajánlás, így az adott ügyfél kategóriához tartozó ügyfeleknél minden esetben felkínáljuk a beállított százalékos kedvezményt! Ennek megfelelően például, ha létrehozunk egy viszonteladói ügyfélkategóriát, melynél beállítunk egy 10%-os kedvezményt, úgy minden viszonteladónál a bizonylat ablakokon a Kedvezmény mezőbe 10% kerül beírásra alapértelmezetten. Tekintve, hogy ez csak egy felajánlás ez a bizonylaton is módosítható, ráadásul a bizonylatra hozzáadott minden terméknél egyedileg is módosítható a Kedvezmények fül alatt.

     

  • Mínuszos készletek optimalizálása
  • FIFO készletérték számítási módszernél optimalizáltuk a készletnyilvántartást a mínuszos raktárkészletek nyilvántartásánál. Ennek megfelelően a program akkor is valós árrést fog számolni, ha a beszerzés egy későbbi dátumra lett iktatva!

  • Mennyiségi kimutatások optimalizálása
  • Vezető információk / Készletnyilvántartási jelentés / Kimutatások fül alatt a következő kimutatások kerültek bevezetésre:

    • Készletek mennyiségi vizsgálata
    • Készletek mennyiségi vizsgálata: Beszerzési adatokkal
    • Készletek mennyiségi vizsgálata: Raktáranként
    • Készletek mennyiségi vizsgálata: Raktáranként – beszerzési adatokkal

     

  • Devizás házipénztár kiállítása
  • Házipénztár programban a forintos bizonylatokon túl devizás bizonylatok nyomtatására is van lehetőség, így már könnyedén lehet nyilvántartani akár az euróban vezetett valutapénztárt is!

    2015 decemberi verzió leírás megtekintéséhez kattintson ide

    2015 decemberi verzió

    2015. decemberi verzió kiadással megvalósítottunk egy rendkívül fontos fejlesztést, így nagy örömmel értesítjük ügyfeleinket, hogy elkészültünk a jogosultság kezeléssel az Okos-Ügyvitel valamennyi moduljában, azaz mostantól felhasználó csoportonként (szerepkörönként) szabályozhatóak a program funkciók használata, vagy az egyes kimutatások megtekintése

     

  • Jogosultság kezelés a magasabb biztonság érdekében
  • Törzsadatok / Felhasználók / Jogosultságok beállításai menüpont alatt lehet létrehozni szerepköröket/jogosultsági szinteket. Az egyes felhasználók adatainak szerkesztésénél adható meg az adott felhasználó jogosultsági szintje. Szerepkörök esetén egy egyszerű pipálás segítségével adhatunk jogot a felhasználóknak az egyes funkciókhoz, legyen szó számlázásról, megrendelésekről, vagy bejövő számlákról stb.

    Amennyiben az adott menüponthoz hozzáférést biztosítunk a felhasználóknak, akkor azon belül valemennyi funkcióra is jogosultságot kap. Azaz, ha egy felhasználó nem kap jogosultságot a számlákhoz, akkor már a számlák listáját sem tudja megjeleníteni. Ha rendelkezik a jogosultsággal, akkor nem csupán a számlák listáját láthatja, de ki tud állítani számlát, vagy stornózni is tud. Külön jogosultságot lehet adni az egyes kimutatásokhoz, melyek a vezetői információk alól érhetőek el. Továbbá külön lehet szabályozni, hogy az adott felhasználó exportálhatja is az egyes listákat.

    A szerepkörök beállításánál a Bizonylat tömbök fül alatt külön megadható az is, hogy az adott szerepkör esetén mely bizonylat tömböket engedélyezzük a felhasználóknak, így korlátozni lehet az egyes bizonylat tömbök hozzáférését. Több telephely esetén különösen hasznos lehet ez a funkció, hiszen nem lehet kiállítani olyan számlát, mely egy másik telephelyhez tartozik!

     

  • Azonnali bizonylat nyomtatás
  • Törzsadatok / Bizonylat tömbök menüpont alatt a bizonylat tömbök szerkesztésével megadható, hogy az egyes bizonylat tömb mentésénél automatikusan meghívódjon-e az azonnali bizonylat nyomtatás funkció.

    A funkció beállításával a bizonylat mentése után azonnal megjelenik a böngészőben egy új lapon a bizonylat nyomtatási képe PDF formátumban.

     
     

  • Bolti értékesítés – árukísérő nyomtatása blokk nyomtatóra
  • Értékesítés / értékesítési kosár funkció használatának segítségével rögzíthetőek az Okos-Ügyvitelben a nyugtás értékesítések.

    Nyugtás értékesítés esetén, ha a nyugta tömbhöz beállítjuk az azonnali nyomtatás funkciót, a rendszer automatikusan nyomtat egy árukísérő bizonylatot blokk nyomtatóra optimalizálva.

    2015 novemberi verzió leírás megtekintéséhez kattintson ide

    2015 novemberi verzió: Új funkciók

    Az új verzió kiadásával rengeteg hasznos új funkciót tudunk nyújtani ügyfeleinknek, így többek között a termék listákba építettünk egy gyors szűrést a termék kategóriákra, vagy elkészültünk már most a 2016.01.01.-től kötelezően új funkcióval az ADÓHATÓSÁGI ELLENŐRZÉSI ADATSZOLGÁLTATÁSSAL IS! De nézzük is akkor sorban a fejlesztéseket részletesen:

     

  • JOGSZABÁLY VÁLTOZÁS! Nemzetgazdasági Minisztérium rendelete szerinti új funkció
  • A számla és a nyugta adóigazgatási azonosításáról szóló 23/2014. (VI. 30.) NGM rendelet módosításáról szóló 2/2015. (II. 3.) NGM rendelet értelmében 2016. január 1-jétől változnak a számlázó programokkal szembeni követelmények! Ennek értelmében 2016. január 1-jétől csak azon számlázó program felel meg a törvényi előírásoknak, mely képes az NGM rendelet által előírt szerkezetű adatexportot előállítani a kimenő számlákról!

    Az Okos-Ügyvitelben valamennyi számlázó modul tartalmazza a törvényi előírások szerint kötelező adatexport funkciót az: ADÓHATÓSÁGI ELLENŐRZÉSI ADATSZOLGÁLTATÁST

    OLVASSA EL A KAPCSOLÓDÓ TÖRVÉNYI HÁTTERET ÉS A FUNKCIÓRÓL SZÓLÓ RÉSZLETES LEÍRÁSUNKAT

     

  • Leltározás gyorsan, precízen, hatékonyan
  • Készletkezelés / Leltározás menüpont alatt érhető el a leltározási funkció, melynek segítségével a leltárban rögzített termékekhez nyomtatható egy leltárív (segítségével rögzíthető az aktuális raktár mennyiség), továbbá a leltár bizonylat (tételesen tartalmaz minden terméket az állományváltozás jogcímével ami lehet akár leltár többlet, leltár hiány, vagy selejtezés is ), ezen felül pedig elérhető még egy selejtezési jegyzőkönyv is a selejtezett készletekre vonatkozóan.

    A leltári bizonylaton automatikusan beemelhető a gépi raktárkészlet, oly módon, hogy a leltározott mennyiség meg fog egyezni a gépi raktárkészlettel, így a valós leltározott mennyiséget csupán azon termékeknél kell rögzíteni, ahol leltárhiány, vagy leltár többlet keletkezett!

    A funkció a következő modulokba került bele: Okos-Készlet Pro, Okos-Számla és Készlet Pro, Okos-Ügyvitel
    Az Okos-Készlet Mini és az Okos-Számla és Készlet Mini programban a raktári bevét és raktári kivét bizonylatoknál lehet beállítani a leltározás tényét.

    LELTÁRÍV | LELTÁR BIZONYLAT | SELEJTEZÉSI JEGYZŐKÖNYV

     

  • Egyedi lista nézetek beállítása – lista nézet mentése
  • Lista nézet módosítása

    Lista nézet mentés funkciót módosítottuk, így már a látható oszlopok listája is menthető! Azaz minden listában egyénileg be lehet állítani, hogy milyen oszlop adatokat szeretnénk megjeleníteni és minden, számunkra lényegtelen oszlop elrejthető!

     

  • Gyors, hatékony keresés termék kategóriák alapján – termék kategória szűrés a termék listákon
  • Termék kategória szűrés
    Termék kategória gyors szűrő panel megtalálható a termék törzsben, az értékesítési kosárban, valamint minden bizonylat tétel ablakról elérhető termék listából, hogy a kívánt terméket még könnyebben és gyorsabban találjuk meg! A szűrő sávra kattintva, a szűrő panel csak addig látszik, míg az egér a panelen marad. Ha az egérrel lelépünk a szűrő panelről akkor a teljes termék listát látjuk ismételten. Amennyiben a szűrő panelen a >> gombra kattintunk, úgy a szűrőpanel nyitva marad.
     

  • Egyszerű termékválasztás a bizonylatokon – közvetlen keresés termék kódra
  • Termék választás termékkód alapján
    Bizonylat ablakokon most már nem szükséges a terméklista meghívása termékválasztás esetén, ha az elsődleges keresési szempont a termék kódja, mivel a megszokott, jól működő legördülő menüből termék kód alapján is választhatunk terméket, így igazán hatékony a termékek keresése akár termék név, termék kód, vonalkód, vagy termék kategóriák alapján!
     

  • Listanézet betöltése VILLÁM GYORSAN
  • A frissítés kiadásával a nagyobb listák teljes lekérdezése sem okoz problémát a rendszerben!

    4-5 EZER darab bizonylat lekérdezése is csupán 3 MÁSODPERC!
     

  • Szóközbeni gyorskeresés funkció a listákon és következő találat léptetés
  • Gyors keresés
    Az újra gondolt gyors kereső funkció már nem csak a szó elejére keres, hanem az adott listában ugrik az első releváns találatra. A beépített funkciógomb segítségével pedig lépkedni lehet a következő találatra. A megtalált elem automatikusan kiválasztásra kerül és az adott lista tetején fog szerepelni.

    FONTOS! A gyorskereső funkcióval egy időben módosítás történt a listák betöltésére a hatékony és gyors listakezelés érdekében! Ennek eredőjeként már csak az általunk kínált gyorskereső használata a javasolt, a böngészőbe épített (CTRL+F kombinációval előhívható) gyors kereső funkció már nem használható!
     

  • Termékek megrendelése beszállítóktól – megrendelő nyomtatvány PDF formátumban
  • Bejövő rendelések nyilvántartása mellett most már megrendelő lap is nyomtatható, vagy PDF dokumentum generálható, így egyszerűen email mellékletként küldheti el beszállítóinak a megrendelni kívánt termékek listáját!

    MEGRENDELŐLAP KIÁLLÍTÁSA

     

  • Bejövő számlák iktatásánál elérhető a nyomtatási előkép a könnyebb ellenőrzéshez
  • Az árubeszerzési és költség számlák iktatási folyamatát támogatjuk azzal, hogy most már a bejövő számlák nyomtatási képe is megtekinthető, így egyszerűbben látható több tételesen számlánál a valósan rögzített termékek, költségek!
     

  • Új kimutatás: értékesítési jelentés / termékenkénti eladások nyugtás értékesítések alapján
  • Új kimutatás: Árrés, beszerzési ár adatok termékenként nyugtás értékesítésekhez
  • Termék törzs módosítása: alapértelmezett beszállító és gyártó beállítása
  • A termék listában megjeleníthető a listanézet módosításával az alapértelmezett beszállító és gyártó. A rendszerben egy termékhez tetszőleges beszállítható rögzíthető az adott terméknél és nyilvántartható a beszerzési ár is, mely a későbbi megrendelések összeállításánál nagy segítséget tud nyújtani!

  • Új szállítólevél tömb: kézi szállítólevél iktatása
  • Ha kézi szállítólevél is kiállításra kerül, akkor azokat utólag iktathatjuk az Okos-Ügyvitel szállítóleveleknél, így egy helyen lehet nyilvántartani a program által kiállított és a kézi raktár bizonylatokat.

    Tételes teljesítési igazolás nyomtatása

    Számláknál és a megrendelések alapján tételes teljesítési igazolás is nyomtatható, így minden a bizonylaton szereplő terméket megjelenítünk a teljesítési igazolás nyomtatási képén.

  • Egyszerre több ShopRenter webáruház egyidejű szinkronizációja
  • ShopRenter webáruház szinkronfolyamatoknál bármennyi webáruház szinkront tudunk futtatni egy időben, ráadásul webáruházanként megadható a megrendelési bizonylattömbök így elkülönítve az egyes webáruházankénti megrendeléseket, valamint szintén webáruházanként megadhatóak a termékek felszinkronizálása esetén, hogy az adott webáruházba, mely raktárak mennyiségét adjuk át!
     

    2015 novemberi verzió: Javítások

     

  • CRM modul: ablak nézet módosítások
  • Kiválasztott programverziók mentése
  • Lista betöltések optimalizálása
  • Adatmentési folyamatok optimalizálása
  • Bizonylat ablakok optimalizálása